null

61 658 70 57/55

sklep@revolution.pl

0 szt.,  0,00

Polityka prywatności

POLITYKA PRYWATNOŚCI
Nasza Polityka prywatności służy wyjaśnieniu tego, w jakim celu na stronie internetowej www.revolution.pl używane są pliki cookies oraz w jaki sposób użytkownik może określić warunki ich stosowania. Przez korzystanie z tej strony wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookies zgodnie
z niniejszą Polityką prywatności.
POLITYKA WITRYN INTERNETOWYCH I PLIKÓW COOKIES

1. Czym są pliki cookies?
Dla Państwa wygody strona www.revolution.pl zwana dalej portalem, używa plików cookies
i podobnych technologii m.in. po to, by dostosować serwis do potrzeb użytkowników i w celach statystycznych. Pliki cookies to krótkie pliki tekstowe, które są przechowywane w przeglądarce lub na dysku twardym komputera użytkownika strony internetowej, na której stosowane są pliki cookies.
W przypadku ponownej wizyty użytkownika na stronie internetowej pliki cookies pozwalają na rozpoznanie urządzenia końcowego użytkownika i dostosowanie strony internetowej do jego preferencji.

2. W jakim celu korzystamy z plików cookies?
Portal stosuje cookies wydajnościowe, czyli służące do zbierania informacji
o sposobie korzystania ze strony, by lepiej działała, oraz funkcjonalne, czyli pozwalające „pamiętać”
o ustawieniach użytkownika (np. język, rozmiar czcionki).
Wykorzystujemy pliki cookies w celu:
1. Konfiguracji serwisu – umożliwiają ustawienia funkcji i usług w serwisie.
2. Uwierzytelniania – umożliwiają informowanie gdy użytkownik jest zalogowany, dzięki czemu witryna może pokazywać odpowiednie informacje i funkcje.
3. Analizy i badania zachowań użytkowników – umożliwiają odczytanie preferencji użytkowników i poprzez ich analizę ulepszanie i rozwijanie produktów i usług. Podkreślenia wymaga, że zbieranie informacji odbywa się anonimowo, bez identyfikowania danych osobowych poszczególnych użytkowników.

3. Jakich plików cookies używamy?
Portal wykorzystuje poniższe pliki cookies:
1. utma – plik zapisywany na dysku komputera podczas pierwszych odwiedzin danej witryny. Plik zawiera unikalny numer identyfikacyjny, za pomocą którego narzędzie analityczne potrafi określić unikalnego i nowego użytkownika,
2. utmb – plik cookie _utmb jest odpowiedzialny za przechowywanie informacji na temat danej wizyty,
3. utmc – plik cookie współpracujący z _utmb, którego zadaniem jest ustalenie, czy należy rozpocząć śledzenie nowych odwiedzin, czy też zbierane dane powinny zostać zaliczone do istniejących odwiedzin,
4. utmz – plik cookie zawierający informację na temat źródeł odwiedzin. Dzięki niemu możliwe jest policzenie m.in. odwiedzin z wyszukiwarek,
5. PHPSESSID – plik cookie utrzymujący identyfikator bieżącej sesji pomiędzy serwerem, na którym zainstalowana jest strona a uprzędzeniem użytkownika, za pośrednictwem którego komunikuje się on z serwerem i ze stroną.
Poziom ochrony przed Cookies ustawia się w każdej przeglądarce, aż do całkowitego blokowania plików Cookies.

4. Czy używamy plików cookies pochodzących od podmiotów trzecich?
Stosujemy zewnętrzne pliki cookies, pochodzące od podmiotów, z którymi współpracujemy, takich jak Google oraz od innych podmiotów realizujących dla nas kampanie reklamowe. Z uwagi na fakt, że sposób działania niektórych plików cookies pochodzących od partnerów zewnętrznych może być inny, niż przedstawiony w niniejszej polityce, prosimy o zapoznanie się z informacjami na temat tych plików cookies dostępnymi na stronach internetowych naszych partnerów:
Google: https://www.google.pl/intl/pl/policies/technologies/cookies/
5. Jak zmienia się ustawienia w najbardziej popularnych wyszukiwarkach w celu usunięcia/zablokowania plików cookies?
Cookies używają też serwisy, do których się odwołujemy pokazując np. multimedia.
W przeglądarce internetowej można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Brak zmiany tych ustawień oznacza akceptację dla stosowanych tu cookies.

1. GOOGLE CHROME
Należy kliknąć na menu (w prawym górnym rogu), zakładka Ustawienia > Pokaż ustawienia zaawansowane. W sekcji „Prywatność” trzeba kliknąć przycisk Ustawienia treści. W sekcji „Pliki cookie” można zmienić następujące ustawienia plików Cookie:
• Usuwanie plików Cookie,
• Domyślne blokowanie plików Cookie,
• Domyślne zezwalanie na pliki Cookie,
• Domyślne zachowywanie plików Cookie i danych stron do zamknięcia przeglądarki
• Określanie wyjątków dla plików Cookie z konkretnych witryn lub domen

2. INTERNET EXPLORER 6.0 I 7.0
Z menu przeglądarki (prawy górny róg): Narzędzia > Opcje Internetowe > Prywatność, przycisk Witryny. Suwakiem ustawiamy poziom, zmianę zatwierdzamy przyciskiem OK.

3. MOZILLA FIREFOX
Z menu przeglądarki: Narzędzia > Opcje > Prywatność. Uaktywnić pole Program Firefox: „będzie używał ustawień użytkownika”. O ciasteczkach (cookies) decyduje zaznaczenie – bądź nie – pozycji Akceptuj ciasteczka.

4. OPERA
Z menu przeglądarki: Narzędzie > Preferencje > Zaawansowane. O ciasteczkach decyduje zaznaczenie – bądź nie – pozycji Ciasteczka.

5. SAFARI
W menu rozwijanym Safari trzeba wybrać Preferencje i kliknąć ikonę Bezpieczeństwo.
W tym miejscu wybiera się poziom bezpieczeństwa w obszarze ,,Akceptuj pliki cookie”.

6. W jakim jeszcze celu gromadzimy dane osobowe?
Zebrane dane przechowujemy przede wszystkim w celu zapewnienia możliwie najwyższej jakości administrowania serwisem. Ponadto służą nam one do sporządzania statystyk dotyczących sposobu korzystania przez użytkowników z naszego serwisu. Dane gromadzone przy użyciu plików „cookies” nie są ujawniane osobom trzecim, za wyjątkiem upoważnionych przepisami prawa organów władzy publicznej

OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
Dbając o najwyższą jakość świadczonych usług, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych („RODO”) informujemy, że:

I. Administrator Danych Osobowych
2. Administratorem Pani/Pana Danych Osobowych jest Hendi Polska sp. z o.o. z siedzibą w Gądkach (62-023), ul. Magazynowa 5, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy KRS pod nr 0000244152, REGON:300143173, NIP: 7792270344.
3. W sprawach dotyczących danych osobowych prosimy o kontakt na adres mailowy: iod@hendi.pl

II. Zakres, cele oraz podstawy prawne gromadzenia i przetwarzania danych osobowych
1. Administrator przetwarza następujące dane osobowe: Imię i nazwisko, adres dostawy, telefon kontaktowy, adres email.
2. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane dla celów:
a. wykonania umowy, lub podjęcia działań niezbędnych do zawarcia umowy np. kontakt telefoniczny lub mailowy w celu przesłania oferty, ustalenia terminu wykonania usługi, odwołania lub zmiany terminu wykonania usługi (w tym również: dostawy produktów i obsługi procesu reklamacyjnego, obsługi procesu rejestracji konta użytkownika, logowania do konta będącego podstroną sklepu w celu kontrolowania składanych przez klienta zamówień) (art. 6 ust. 1 lit. b RODO);
b. marketingu produktów i usług oferowanych przez ADO, w tym przesyłania informacji handlowych drogą elektroniczną lub wykonywania telefonicznych połączeń w celach marketingowych – odpowiednio w związku z art. 10 ust. 2 Ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną lub art. 172 ust. 1 Ustawy z dnia 16 lipca 2004 roku – Prawo Telekomunikacyjne, po wyrażeniu odrębnej zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO);
c. realizacji prawnie uzasadnionych interesów ADO, takich jak obsługa postępowań cywilnych i egzekucyjnych, administracyjnych, karnych, obsługa procesów wewnętrznych związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej (art. 6 ust.1 lit f RODO);
d. wykonania obowiązków wynikających z przepisów prawa (art. 6 ust. 1 lit. c RODO).

III. Okresy przechowywania danych
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą:
a) w przypadkach określonych w pkt. III lit. a, c i d – do czasu przedawnienia roszczeń;
b) w przypadku działań objętych oświadczeniem zgody – do czasu jej odwołania.

IV. Pozostałe informacje
a) Administrator Danych Osobowych nie udostępnia danych do ani ich nie przekazuje do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej.
b) Pani/Pana dane nie podlegają profilowaniu.
c) Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
d) W przypadku stwierdzenia, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO, ma Pani/Pan prawo wnieść skargę do organu nadzorczego Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
e) Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą podmioty współpracujące z Hendi Polska sp. z o.o. w ramach spółek z grupy kapitałowej Hendi, jak również przewoźnicy, w celu realizacji usługi dostawy zamówień naszych produktów.
f) Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do zawarcia i realizacji umowy sprzedaży.

Revolution

Wszelkie prawa zastrzeżonee-commerce solutions: i-systems